KOMUNIKAT
Szanowni Państwo,
od roku szkolnego 2021/2022 świadczenie (tzw. 300+) w ramach programu Dobry start będzie przyznawał i wypłacał Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Wnioski można składać od 1 lipca do 30 listopada tylko drogą elektroniczną - z portalu Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS, za pośrednictwem portalu Emp@tia lub przez serwisy bankowości elektronicznej banków, które udostępnią taką możliwość.
Świadczenia będą wypłacane wyłącznie na rachunki bankowe wskazane we wniosku.
W związku ze zmianą sposobu składania wniosków pracownicy ZUS będą zakładać zainteresowanym profile na Platformie Usług Elektronicznych ZUS.
Chcąc zapewnić wszystkim osobom, które będą składać wnioski, odpowiednie wsparcie i obsługę zapraszamy na spotkanie z ekspertem ZUS, który założy PUE.
Terminy dyżurów:
6 wrzesień 2021r. w godz. od 9:00 do 13:00
Miejsce dyżurów:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Kościelna 3 06-316 Krzynowłoga Mała
W celu założenia lub potwierdzenia profilu PUE należy okazać dowód osobisty lub paszport i podać adres e-mail.
W celu złożenia wniosku o ustalenie prawa do świadczenia dobry start niezbędne są dane dotyczące:
- wnioskodawcy,
- dzieci na które wnioskodawca ubiega się o przyznanie świadczenia
- szkoły do której uczęszcza dziecko
- numeru rachunku bankowego.